Tell the world I'm on my way

Om 16 dagar är det dags. Dags för att förverkliga en, sedan länge, dröm jag haft. En dröm jag längtat efter att få uppfylla, men tänkt på med avstånd. En dröm om att få åka till Afrika och jobba. Att få göra skillnad för någon annan.
Den 1:a september går flyget mot just Afrika, närmare bestämt Etiopien. Nästan fyra månader ska jag tillbringa i en stad som heter Asella där jag kommer att jobba på ett barnhem för föräldralösa barn. Med mig har jag min namne Hanna, som jag för några månader sedan inte kände alls.
Med en del rädsla, många förhoppningar och längtan ser jag fram emot äventyret jag snart ska påbörja.

//Hanna



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0