på svensk mark igen

 
 

 

Har nu spenderat några dagar hemma. Några väldigt bra dagar med familj, släkt och vänner.

Det blev som väntat ett väldigt, väldigt tårfyllt hejdå med barnen på morgonen innan vi lämnade Asella och senare landet. Jag hade väntat mig att det skulle bli väldigt jobbigt att komma hem också, att saknaden skulle vara alldeles för stor. Just nu känns det som jag har en minneslucka från hela hösten. Att det inte ens har gått en vecka sedan vi lämnade våra underbara barn kan jag inte riktigt förstå, jag kan inte riktigt sätta mig in hur de var att befinna sig i Etiopien. Det är dock med glädje jag kollar på bilder och filmer och tänker tillbaka på tiden som varit.

Däremot förväntar jag mig en jobbigare tid då julen och allt den hör till är över, samt då allt inte är lika ”nytt” längre. När jag börjar få in en vardag igen.

Massor med bilder och fler ord ska upp, dock får de vänta lite, till efter nyår eller så. Men passar på att bjuda på två färgglada bilder(redigerade av Hanna) från mitten av hösten.

 

/Hanna

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0