barnhemmet, fullt med svenskar och en ridtur

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Vi, tre Hannaor, en Anna och en mamma, besökte barnhemmet och gav dem kapplastavar som de glatt lekte med. Jag fick även mitt hår flätat, blev en aning besviken då det inte blev så vackert som jag hoppats, men tänkte att om de är nöjda får väl jag med vara det.

Vi möttes chockade av 19 svenskar på hotellet som var på genomresa, samt åt middag med dem på kvällen. Jag och den tredje Hanna var ute och red en eftermiddag. Till en början var vi påväg att ramla av de spinkiga hästarna så fort de rörde på oss, men så fort vi fick upp dem i galopp ville vi aldrig sluta.

 

//Hanna

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0