"i will see you when i'm coming back to sweden, i will see you when the raindrops turn to snow, when new years eve comes i'll be home"

 
Nu är det nära. Jag har gjort väldigt mycket "för sista gången på väldigt länge" idag, så som att köra bil, duscha i en svensk varmvattendusch där det inte gör något om man får vatten i munnen, ätit av mammas hemlagade mat och snart ska jag sova i min säng en sista gång. Det blir liksom överdrivet så att det inte blir för jobbigt att vara borta, i alla fall hoppas jag det. 
Sagt hejdå till alla utom min familj har jag också gjort, usch sånt gillar jag inte, men skype och andra sätt att höras på finns ju, när jag nu har tillång till internet nästa gång. 
Annars är väskan i princip färdigpackad. Klubborna som ni ser ovan är till barnen, 50 stycken har jag med mig. Och packa klart det sista borde jag väl också göra nu, bilen rullar nämligen mot arlanda vid sex-tiden i morgon bitti. 
Jag önskar er alla en riktigt bra höst och nästa gång jag skriver här - när det nu blir - befinner jag mig i Afrika, äntligen.  
 
 //Hanna
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0